close
昨天去辦身分證
就為了我的姓氏問題
一天內坐了4次計程車

我發現台灣的計程車司機有部份很熱情 亦有部份好8卦

熱情部份是 他們很喜歡跟乘客聊天 
有個司機知道我是外國人後 
他就一直跟我介紹哪裡有好吃的丫 
還會幫店家打分數呢 
這個台北重慶X路的紅燒曼魚我給他90分
桃園那家麵店雖然人很多 好多人都說好吃 
但我吃了之後覺得還好 所以我給他70分


講到8卦 就真係想用廣東話去罵叉佢地
(去戶政所幹麻? 辦謄本嗎?喔 原來你去辦身分證哦? 怎麼啦? 身分證不見了嗎?)
喂 我去邊到 做咩事駛鬼同你交代甘清楚咩 你係我邊個呀????
但又怕唔講 怕司機唔高興 
如果真係遇到壞人點算 @@
我咪遭殃囉!

有一個仲好笑:
(喔 原來你是香港人哦! 好像很少看到香港人嫁來台灣呢 通常都是大陸呀)
對丫.
(大陸有好多假結婚)
是哦.
(對丫 假結婚的好像10萬就可以辦到了)
是哦.
(對丫 來台灣後就工作呀 只要不要做不正當的事 警察通常不會抓啦 他們只會查那些場所 查的比較勤呀)
是哦.
(那你的姐妹還有人要嫁來台灣嗎)
沒有呢.(心頭無名火起呀!!!!!)
頂 一路我都懶得彩佢 我好懷疑佢以為我係假結婚囉

有個司機仲離譜 成程車搞到我驚驚地:
(你之前坐去戶政所去走哪條路呢?)
我不知道耶 我對桃園路不熟
(你是哪裡人呀?)
香港人
(喔 原來是香港人哦 你是嫁來的嗎)
對丫
是哦
(你有小孩了嗎?)
有呀
(喔 你是去幫小孩辦戶口哦?)
不是 是我要辦身分證
(我也有小孩在香港 但從他3歲之後 就沒有看過他了 我也不知道他在香港哪裡)
是哦
(因為我跟他媽媽不合 他把小孩帶去香港 你怎麼認識你先生的呀)
因為XXXX所以XXXX
(你看起來很嫩呢 幾歲啦?)
2X
(哇 看不出來呢 你看起來很嫩很年輕呀 你老公一定很厲害)
沒有啦沒有啦...................當堂唔知點答 亦唔知佢真正既意思係咩
(你有沒想找工作呀?)
有呀 現在在找了
(但是台灣薪水比較低哦 你之前一個月賺多少)
....................沒有很多啦! 我真係唔知點答佢好  好驚佢打劫我呀!
(3-4萬有嗎?)
差不多啦........我求其答佢 敷衍下算數

個時我真係好鬼驚呀
見佢又金毛又帶耳環 個鼻全程車不斷索下索下 好似人地夠鐘食XX甘
落車時都唔敢係正屋企門口落 
仲要落車後直奔旁邊既全家
入去行番轉順便買野食
出黎後確定佢架車走左 
先敢行番去屋企

後來同我老公講呢D事
老公話以後坐的士 上車後要打俾佢講: 老公 我現在上車囉 車號多少多少 
因為就算司機真係想有咩動作 
聽到你打俾老公 講埋車牌 佢都會縮沙啦
因為憑車牌就可以搵到人喇嘛
arrow
arrow
    全站熱搜

    baby55 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()